A cool mix for you

Κυριακή, Απριλίου 27, 2008

Scarred for life.

Έχουμεν τον πιο παράφωνον Αρχιεπίσκοπον ever.
Καλά επειδή εν αρχιεπίσκοπος δικαιούται να ψάλλει τζιαι να αλλάσσει τες μελωδίες όπως τον βολεύκει;
Εν κάμνουν auditions;

Άρεσκεν μου τζιαι εμένα ένας "ύμνος", η μελωδία του Χριστός Ανέστη... εκατάστρεψεν μου την....
Όπως σε ούλλα τα "μεγάλα σχήματα" ο φίρμα τραουδιστής έσιει το μικρόφωνον του πιο δυνατά που τους "κατώττερους" έτσι τζιαι με την εψεσινήν λειτουργία όσο τζιαι αν επροσπαθήσαν οι άλλοι, που εψάλλαν πιο σωστά , εν εκαταφέραν να σώσουν την κατάστασην αφού το μικρόφωνον του προκαθήμενου ήταν ττάπο σε σχέση με τα υπόλοιπα.
Εν έπρεπε να θεωρείται προσόν για την εκλογή Αρχιεπισκόπου το πόσο καλά ψάλλει;
Όϊ τίποτε άλλον αλλά αφού όποτε εν γιορτή το "πρόγραμμα" φκαίννει τζιαι στην τηληόραση....

15 σχόλια:

Lexi_penitas είπε...

Μακάρι το κακόν του νάταν μόνον τούτο. Δυστυχώς εν το μιτσόττερο που τα κακά του.

the Idiot Mouflon είπε...

Έτον πολυέλαιο ίσhα έρκεται πάνω σου!

stalamatia είπε...

Συνήθως πηγαίνω εκλησία την μεγάλη Παρασκευή και στην Ανάσταση .Την μεγάλη Παρασκευή επειδή μου αρέσουν οι ύμνοι και στην Ανάσταση το Χριστός Ανέστη. Φέτος ειδικά αν με βάζαν εμένα θα τα έλεγα καλύτερα .Στείλε μου τον Τόμμυ να του κάνω μαθήματα.Τον πολυέλαιο θωρώ τον να έρκετε στο δικό μου κεφάλι.

Έλατο Χελιδόνι είπε...

Μεν σου πώ ήταν τζιαι πλέηπακ, φαίνεται καθαρά στο σλόου μόουσιον.


Αρχιεπισχοπικό Φέιμ στόρι...χμ

dokisisofi είπε...

ti en dame? pou eimai?

Ανώνυμος είπε...

Αν θέλετε να απολαύσετε λειτουργία πηαίνετε όσο εν τζαιρός ακόμα (ως της αναλήψεως τραγουδούν το Χριστός Ανέστη κατά την διάρκεια της λειτουργίας) στην εκκλησία του Αγίου Παντελεήμονα στην Μακεδονίτισσα. Ο ένας που τους αριστερούς ψάλτες εν πολλά καλός... Εσπούδασε βυζαντινή και παραδοσιακή μουσική κοντά στον Σίμωνα Καρρά, πως να μην είναι;;;

Ανώνυμος είπε...

aaaaaaa, exw j gw blog, gt n m to fkalei? =(

dokisisofi είπε...

poia en touth?

Ανώνυμος είπε...

jeini p n se foatai! =p Joking! pinelopi, xairw poli!

dokisisofi είπε...

παρομοίως!

τώρα ξέχασα ποιά είμαι εγώ. Καταραμένο αλτσχάϊμερ! Και μου ελαλούσαν τα αγγόνια μου! Λύνε σταυρόλεξα! (εγώ επροτίμουν να τα δένω)

the Idiot Mouflon είπε...

Ρε... αν είσαι μέσα βάλε Radio Casbah... παίζει μπλουζιές...

Ανώνυμος είπε...

Πέθανε ο Carlin;

AnTonymous είπε...

Δυστυχως ναι.

Aceras Anthropophorum είπε...

Λαλείς ναν που έν ετραούδαν καλά τζιαι έπιασεν 8%;

Ανώνυμος είπε...

Καλός Νέος Πάσχας κόρη...

Πίασε μια τεκί...